Veelgestelde vragen

1. Levering
2. Betalen
3. Advies
4. Service en garantie
5. Veilig en vertrouwd
6. Retourneren
7. Nog vragen?

1. Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van uw bestelling staat aangegeven bij het artikel wat u heeft besteld, voor de definitieve levertijd kunt u een mail sturen naar info@interkeuken.nl of bellen naar  0412 - 767 001

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
Ja, dat kan, hier zitten dan ook geen extra kosten aan verbonden. U kunt kiezen om uw bestelling bij onze showroom af te halen.

2. Betalen

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- Contant of per pin bij aflevering
- In meerdere termijnen zonder rente (Allleen in overleg)

Betaal ik bezorgkosten?
Voor elke levering welke per post verzonden kan worden vragen wij € 10,- voor de levering van een complete keuken vragen wij € 250,- geleverd in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden Tijdens bepaalde actieperioden kunnen de bezorgkosten afwijken of zelfs vervallen, dit wordt dan duidelijk elders op de site gecommuniceerd.

Hoeveel bezorgkosten betaal ik in het buitenland?
Voor leveringen in België (enkel Vlaanderen) rekenen wij € 45,- extra. De bezorgkosten in Duitsland en andere landen zijn op aanvraag, afhankelijk van de afstand.

3. Advies

Ik weet niet goed welke keuken het beste bij mij past. Kunt u hierin een advies geven?
Met goed geschoolde medewerkers en ruim 30 jaar ervaring durven wij te zeggen dat wij u een zeer professioneel advies kunnen geven. Wanneer u niet naar onze showroom kunt komen kunnen wij u desnoods per mail of telefonisch adviseren bij uw aankoop. Bel of mail gerust, wij staan voor u klaar!

Zijn de kleuren op de website het zelfde als in het echt?
De op uw scherm getoonde kleuren kunnen afwijken van de werkelijkheid. U bent echter altijd welkom om de kleuren te bekijken in onze showroom. Op aanvraag kunnen wij u ook een klein monster van de kleuren opsturen. Mail hiervoor naar info@interkeuken.nl.

4. Service en garantie

Er is iets beschadigd geleverd, wat nu?
Bel 412 - 767 001 of mail naar info@interkeuken.nl en onze afdeling Service gaat zorgen dat uw klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Hoeveel garantie geven jullie op jullie producten?
Wij geven standaard 5 jaar garantie op al onze keukens. Bij bepaalde merken kan dit anders zijn, dit staat dan duidelijk vermeld bij het desbetreffende artikel.

5. Veilig en vertrouwd

Waar vind ik de Algemene voorwaarden?
Klik op ALGEMENE VOORWAARDEN.

6. Retourneren

Ik wil mijn artikelen toch retourneren? 
Na verzending van de bestelling is annulering niet meer mogelijk, anders dan gedurende de hierna te melden zichttermijn. Alle annuleringen dienen schriftelijk aan interkeuken.nl kenbaar te worden gemaakt.

Zichttermijn 
Op onze producten zit standaard een zichttermijn van ten minste 14 dagen. Ingaande de dag na ontvangst door of namens de consument, tenzij onderling anders overeengekomen.

Terugbetalen
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt

7. Nog vragen?

Heeft u alsnog vragen?
Dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via info@interkeuken.nl, telefonisch via 0412 - 767 001 of via ons contactformulier.